Žáci 5. ročníku v rámci hodin přírodovědy, matematiky a informatiky zkoušeli smyslovou soustavu. Vystřídali se na jednotlivých stanovištích, přičemž každé bylo zaměřené na jeden smysl.
![](https://zsrakvice.cz/wp-content/uploads/2024/05/original-7710BB21-E985-4F83-B5B5-6294D40B8DCB-1024x768.jpeg)
![](https://zsrakvice.cz/wp-content/uploads/2024/05/original-A0A8D340-A5CA-415D-ABE2-CAEC33D5753A-1024x768.jpeg)
![](https://zsrakvice.cz/wp-content/uploads/2024/05/original-CB5912C6-A544-4DFA-A284-4BC9AEC25805-1024x768.jpeg)
![](https://zsrakvice.cz/wp-content/uploads/2024/05/original-8084AF44-6923-4F68-8E14-2EDA3C85D0B8-1024x768.jpeg)
![](https://zsrakvice.cz/wp-content/uploads/2024/05/processed-2184AF29-D90D-4AE8-B202-B4622FE97C1B-1024x768.jpeg)
![](https://zsrakvice.cz/wp-content/uploads/2024/05/original-3E2E3C9A-BF6E-45D8-8164-48236EA92B91-768x1024.jpeg)
![](https://zsrakvice.cz/wp-content/uploads/2024/05/original-9C4EC3A5-7FB8-41B3-8BCE-0194E369FD3E-768x1024.jpeg)
![](https://zsrakvice.cz/wp-content/uploads/2024/05/processed-2BF57C14-71B7-4F9B-88FE-780E0FE04CF8-768x1024.jpeg)
Žáci 5. ročníku v rámci hodin přírodovědy, matematiky a informatiky zkoušeli smyslovou soustavu. Vystřídali se na jednotlivých stanovištích, přičemž každé bylo zaměřené na jeden smysl.